New York orientation and my second home - Reisverslag uit Springfield, Verenigde Staten van Lauren Knol - WaarBenJij.nu New York orientation and my second home - Reisverslag uit Springfield, Verenigde Staten van Lauren Knol - WaarBenJij.nu

New York orientation and my second home

Door: lauren

Blijf op de hoogte en volg Lauren

03 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Springfield

Heey lieve mensen,

Dit is dan mijn eerste echte reisverslag in America. Net 3 dagen orientatie achter de rug en al een nachtje geslapen in mijn nieuwe bed! De eerste dag moest ik 8.20 uur vliegen en ik was kapot en het voelt trouwens nog steeds alsof ik aan het landen ben haha. De tweede dag was beter we zijn naar central parc geweest wat ik het leukst vond en we hebben veel geshopt! Ik heb niks gekocht omdat het allemaal niet meer paste :( we hebben zoveel gedaan dat ik de helft alweer ben vergeten. We hebben in het hardrockcafé gegeten en dat weet ik nog en door de duitsers want we waren met duitse exchange students konden we niet naar 'the top of the rock' maar daar zijn we vrijdag geweest. We zijn naar coney island geweest met achtbanenn yeaah! En 's avonds gegeten bij de beste pizzeria van new york ik heb maar een stuk gegeten want ik zat vol pff alles is zooo groot.

Gister kwam ik aan in springfield ik moest eerst naar chicago en dan naar springfield weer 4 uur onderweg (het wachten er niet bij opgeteld! Linda en doyle zijn super lief!! En ik ben zelfs al naar de kerk geweest vannochtend. Ik heb al veel geshopt en alles is super goedkoop! En sinds springfield country style is heb ik cowboyboots gekocht en ze zijn awesome! Ik ga nog een cowgirlhoed kopen :) morgen ga ik voor het eerst naar mijn nieuwe school so let's see how that goes. Ik ga nu slapen en jullie worden waarschijnlijk ondertussen alweer wakker haha morgen zet ik er misschien wat foto's op omdat ik zoveel nog ga doen!

Goodnight lauren

  • 04 Augustus 2014 - 08:36

    Bren:

    He nichtje,
    Wat fijn om te horen dat je veilig bent aangekomen, en dat je het al heel erg naar je zin heb.
    Ik ben benieuwd naar de foto's :) heel veel plezier bij je gast-gezin en op school.
    x bren

  • 04 Augustus 2014 - 09:45

    Annie:

    Goedemorgen Lauren.
    Ja het is nu hier 9.36. Maandag 4 aug. Jij slaapt nog !!!!!.Fijn om te horen dat je het leuk en gezellig heb .
    Wat is het toch leuk zo`n site!!!!!!.Een kamer gezellig ingericht voor je ,en een warm ontvangst.wat moet dat toch lieve mensen zijn !!!!die dat voor je gedaan hebben., liefs Fam.Zwees

  • 04 Augustus 2014 - 17:33

    Myrthe:

    Hi Lauren,

    Wat een reis heb je erop zitten, zeg! Fijn te lezen dat je geniet en dat je kamer zo mooi ingericht is.
    Ga nu lekker genieten van alles wat je meemaakt in the USA!
    Knuffel vanuit een zonnig Nederland!
    Myrthe & Hadassah

  • 05 Augustus 2014 - 08:31

    Oma:

    Hey Lauren,

    Geweldig om te lezen en al zoveel gedaan!! inmiddels dus je foto`s gezien van je kamer,
    en wat mooi ziet het er uit!! Succes bij het kijken van je school ben benieuwd!!
    heb je inmiddels al gedaan natuurlijk.Moet nog wennen aan `t tijdverschil gaan dus maar een klok neer zetten met de tijd van USA.

    Dikke kus Opa en Oma.

  • 05 Augustus 2014 - 10:49

    Sarah:

    hee lauren,

    zo te horen heb je het leuk daar in Amerika,
    in Nederland is het ook wel leuk hoor :)
    nog heel veel plezier daar!

    xx sarah!

  • 05 Augustus 2014 - 16:49

    Marijke:

    Ha die lieve Lauren, wat maak je veel mee! Leuk om te lezen, zeg. Hoe waren je eerste dagen op school? Je vader zei dat je er nu al volwassener uitzag ( hij had met je geskyped). Daar kan ik me van alles bij voorstellen! Geniet met volle teugen daar en blijf van die leuke verslagen schrijven! Liefs, marijke

  • 06 Augustus 2014 - 01:34

    Lauren Knol:

    Hee allemaal, ik ben nog niet naar school geweest maar heb mijn vakken gekozen en gekeken hoe de school eruit ziet ;) volgende week dinsdag begint mijn eerste dag school ik heb 4 vakken per dag en 1e uur drama 2e uur teamsports, 3e uur koor en 4e uur college algebra. Het tweede semester heb ik 1e uur Weer dram, 2e uur advanced english, 3e uur weer koor en 4e uur american history advanced !

  • 06 Augustus 2014 - 04:18

    Tessa:

    heee,

    leuk verhaaltje! veel plezier op school! Ik blijf graag van je verhalen op de hoogte! :)

  • 06 Augustus 2014 - 08:51

    Margriet:

    Hoi Lauren,
    Wat leuk je verhalen te lezen ! Mooie gezellige kamer heb je ! En zo te lezen geniet je van Alles.
    Hoe is het weer daar ? En hoe vind je het om de hele dag Engels te praten ?
    Ga lekker genieten van alle belevenissen en ik blijf je volgen

  • 11 Augustus 2014 - 12:23

    Oma.:

    Hallo Lauren,
    En dan morgen je eerste schooldag!! ben benieuwd hoe je het gaat vinden,spannend hoor!!

    dikke kus Oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Springfield

Lauren

Hallo allemaal, Hier kan iedereen meegenieten van mijn onvergeetbare reis naar Amerika als exchange student!

Actief sinds 29 Juni 2014
Verslag gelezen: 316
Totaal aantal bezoekers 12963

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2018 - 15 December 2018

Finland Exchange 2018

30 Juli 2014 - 28 Mei 2015

Mijn eerste grote reis naar Amerika

Landen bezocht: