nog 4 dagenn! - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Lauren Knol - WaarBenJij.nu nog 4 dagenn! - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Lauren Knol - WaarBenJij.nu

nog 4 dagenn!

Door: lauren

Blijf op de hoogte en volg Lauren

26 Juli 2014 | Nederland, IJsselstein

Lieve mensjes,

Nog 4 dagen!! En omdat mijn lieve tantes zoo graag wilden dat ik iets op mijn blog schrijf, ookal ben ik nog niet in Amerika, schrijf ik dus nu eventjes iets :).

Ik heb vandaag koffers gekocht, heel interessant! Nu nog mijn koffers inpakken, wat spulletjes kopen en ik ben klaar voor vertrek!

Nu ik toch aan het schrijven ben vroeg ik me af of iemand van jullie heeel toevallig nog een Nederlands/oranje shirtje heeft liggen die ik mee mag nemen als cadeautje voor 4 kleine jongens, de maten zijn:
size 3 - 4 = 98 - 104
size 6 - 7 = 116 - 122
size 8 = 128 - 134
size 10 - 12 = 140 - 152

als het een klein beetje groter is maakt het ook niet uit ze groeien vast wel :)

laatste daagjes nu dus nog, de tijd vliegt voorbij!

talk to you later, Lauren
that's what my hostmom says when she writes me :)
Vertaling(voor de mensen die dit niet kunnen lezen haha): Dat is wat mijn gastmoeder zegt als ze naar me schrijft :) You're welcome.

  • 26 Juli 2014 - 21:26

    Bren:

    hai hai,
    mocht je niet eens 1 van de 7 koffers lenen van tante Marian?? ;)!
    suc6 met het inpakken van je koffers.

    xxx bren

  • 26 Juli 2014 - 23:00

    Lauren Knol:

    haha ik koop liever mijn eigen die precies goed is :) dankjewell xx

  • 27 Juli 2014 - 15:42

    Hans.zwijsen :

    Ja ttyl typisch Amerikaans honey, have a nice day

  • 27 Juli 2014 - 16:08

    Annie:

    Spannend hoor Lauren!!!!!!!!!
    Nog 3 nachtjes in je eigen bedje,en dan gaat de reis beginnen.

  • 27 Juli 2014 - 17:13

    Marian:

    Hoi Lauren... leuk om alvast wat te lezen van je voorbereidingen.

    Ik ga je verhalen zeker volgen via deze site.

    Talk to you later

    Marian

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, IJsselstein

Lauren

Hallo allemaal, Hier kan iedereen meegenieten van mijn onvergeetbare reis naar Amerika als exchange student!

Actief sinds 29 Juni 2014
Verslag gelezen: 304
Totaal aantal bezoekers 12992

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2018 - 15 December 2018

Finland Exchange 2018

30 Juli 2014 - 28 Mei 2015

Mijn eerste grote reis naar Amerika

Landen bezocht: