18 jaar & still in America - Reisverslag uit Highlandville, Verenigde Staten van Lauren Knol - WaarBenJij.nu 18 jaar & still in America - Reisverslag uit Highlandville, Verenigde Staten van Lauren Knol - WaarBenJij.nu

18 jaar & still in America

Blijf op de hoogte en volg Lauren

07 Februari 2015 | Verenigde Staten, Highlandville

Haaai lieve mensen!

Vorige week woensdag ben ik dan eindelijk 18 geworden! Ik heb een heel lief pakketje van mijn ouders gehad en dus heel veel cadeautjes! Ik heb ook heel veel lieve kaarten gehad, bedankt daarvoor! :). Op school is 4 keer in voor me gezongen en gelukkig was een goede vriend van mij vergeten om iedereen bij de lunch te laten zingen voor mij :). De volgende dag vierde ik mijn feestje tegelijkertijd met mijn hostcousin, en heb veel geld gekregen van de familie. Zaterdag heb ik mijn familie uiteten genomen voor een baconburger :).

De hele week hebben we kaartjes verkocht voor homecoming wat gisteren was, February 6th. De eerste dag van school na de kerstvakantie mochten we 3 meisjes en 3 jongens voor homecoming kiezen, ik was er een van! Dus gister mocht iedereen opnieuw kiezen tussen de drie meisjes en jongens en dan in de avond zouden we te horen krijgen wie er gewonnen had. Ondanks ik niet gewonnen had was het echt super leuk! En sinds ik erg lang ben + op hoge hakken had ik geluk dat ik naast een lange jongen stond. Alle jongens hier zijn super klein for some reason haha. Er was een jongen die 5'8 was en ik ben 5'9, dus hij zei als jij en ik winnen, dan doe je je hakken uit okay? Hahaha. Na homecoming was een homecoming dance! Was erg gezellig!

En speciaal voor mama zal ik even uitleggen hoe homecoming werkt op het moment dat je genomineerd bent: Je loop met een jongen naar de andere kant van de zaal en wacht tot de kleine meisjes met de kroon en tiara naar je toe zijn gelopen dan wordt de jongen genomineerd en dan een meisje. De jongens zijn allemaal in basketball kleding omdat homecoming in the middle of a game was. You're welcome. X

Het is bijna springbreak en dan ga ik naar Florida met de familie! Met dolfijnen zwemmen!!!! AWESOME.

Verder is prom bijna hier (eind maar.. super snel!!!) Anderhalve maand..!

Leuk trouwens dat jullie dit lezen :) Ik vind het altijd erg leuk als jullie ook wat op mijn blog schrijven een reactie ofzo, of hoe het met jullie gaat. Voor mijn gevoel staat de tijd stil in the Netherlands :)

Byee XX

  • 07 Februari 2015 - 20:17

    Hans Zwijsen:

    Awww no homecoming queen!
    Enjoy your spring break but be careful!,!!
    Florida is lovely are you going to any theme parks .? Or is it all about drinking
    Enjoy ,!!!

  • 07 Februari 2015 - 20:21

    Willeke:

    Lieve Lauren, yeahhh amerikaanser kan bijna niet. Leuk al die ervaringen!
    18 jaar in Highlandville! Iets anders gevierd dan dat je gewend bent, maar ook daar een bijzonder moment.
    Nog 5 maanden te gaan, de terugvlucht is geboekt (dus je komt gewoon weer naar IJsselstein).
    Geniet nog even van dit speciale jaar.


    xxx mama

  • 07 Februari 2015 - 20:29

    Oma:

    Leuk hoor je bericht.weet nog steeds niet wat het nu precies inhoud de verkiezing?? En hoe kom je dan aan die jongen waar je bij staat?? hoor dat wel een keer.Je ziet er trouwens mooi uit Lauren en weer je haar gestijlt Hahaha.Hier begint over een week de Carnaval,wordt dus weer een dollie boel! wij niet meer hoor hebben het lang genoeg gedaan toch.en dan over twee weken mijn verjaardag, dan ben jij met de dolfijnen aan `t zwemmen hoop dat je dat leuk vind?? Je bent dus wel verwent met je verjaardag leuk hoor!! niet al je geld uitgeven hè is maar een grapje van Oma!!!Morgen komen Johan en Bea weer terug van vakantie zijn naar Bonaire geweest! zullen het wel koud hebben maar ook dat went wel weer. Opa schenkt de koffie in dus ga ik dat op drinken met een lekkere koek Hihi.
    Lieve gr van ons xxxx

  • 07 Februari 2015 - 20:53

    Marinke :

    lieve Lauren, je zag er heeeeeel mooi uit bij homecoming! vandaag ben ik naar hip voor nop geweest! dat is een tv programma. en ik kom dus op tv!
    het is wel een beetje raar om zonder jou, je verjaardag te vieren! Maar nog eventjes: happy birthdaaaayy to youuuu :-) .
    nog heel veel plezier in Amerika of America haha!

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Marinkie.

    oja, wie had er gewonnen bij homecoming dat kleine meisje of dat meisje met die oranje achtige kleur jurk haha!

    doeidoeeeeeeiii

  • 07 Februari 2015 - 20:56

    Marinke 2:

    o mama vertelde dat een blond meisje had gewonnen dus laat maar haha !
    maar jij was eigenlijk veel moooooooooooiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeerrrrr <3


    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Marinkieee.


    ( ik hou van veel letters hahahahahahahhahahahahahahhahahaha !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! )

  • 08 Februari 2015 - 17:20

    Iben:

    Lieve Lauren,

    oooohhhh wat zag je er mooi uit. IK WIL DAT OOK!!!!!!!!!!!

    I MISS YOU!!!!!

    liefs van je allerliefste nichtje van de wereld


    xxxxx iben

  • 08 Februari 2015 - 17:49

    Bea Verheul:

    Hey Lauren....het meest uit het verhaal springend is dat ik begrijp dat je met dolfijnen gaat zwemmen! Nou...ik heb dat op Bonaire gedaan en volgens mij heb ik dat filmpje gestuurd toch? Dat is echt een hele bijzondere ervaring...bij ons was het op Bonaire tijdens het snorkelen volledig onverwachts...echt in de natuur..geweldig!

    Los van dat hoor ik je genieten van al die feestjes, mooie kleren, hoge hakken en gestyled haar (ik blijf je mooie krullen het allermooiste vinden hoor :-
    Je bent een compleet andere jonge dame aan het worden behalve dan wanneers ik je "strijdjes" met je moeder zie..of misschien wel andersom..:-)....dat is de Lauren die ik ook ken en die zo lekker bij je leeftijd passsen...;-)
    Ik ga mij weer aanpassen aan de kou..brrr dikke kus Bea

  • 09 Februari 2015 - 07:20

    Marian:

    Hoi Lauren,

    Leuk om weer eens wat te lezen op je blog (je hebt het tenslotte niet voor niets aangemaakt)

    Wat betreft dat dolfijnen zwemmen...dat hebben Youri en Michelle ook een keer gedaan, dat ga je super vet vinden.

    En de verkiezing.....jij had het verdiend om 1e te worden hoor.

    En wat je moeder al heeft gezegd, de terugvlucht is geregeld dus je komt er in ieder geval niet meer onderuit....

    XXX Marian

  • 10 Februari 2015 - 13:15

    Marijke:

    Lieve Lauren,

    Mooie jongen hoor - leuk setje zijn jullie zo. Grappig al die verschillende feesten en vakanties die je daar meemaakt. Wat heerlijk dat jullie straks de zon gaan opzoeken en dat je met dolfijnen gaat zwemmen. Lijkt me heel bijzonder. Geniet ervan!

    Liefs, Marijke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Highlandville

Lauren

Hallo allemaal, Hier kan iedereen meegenieten van mijn onvergeetbare reis naar Amerika als exchange student!

Actief sinds 29 Juni 2014
Verslag gelezen: 500
Totaal aantal bezoekers 12933

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2018 - 15 December 2018

Finland Exchange 2018

30 Juli 2014 - 28 Mei 2015

Mijn eerste grote reis naar Amerika

Landen bezocht: