100 days since - Reisverslag uit Highlandville, Verenigde Staten van Lauren Knol - WaarBenJij.nu 100 days since - Reisverslag uit Highlandville, Verenigde Staten van Lauren Knol - WaarBenJij.nu

100 days since

Blijf op de hoogte en volg Lauren

08 November 2014 | Verenigde Staten, Highlandville

Heeeey!,,

Wauw dat is lang geleden dat ik iets heb geschreven! Sorry daarvoor maar het is super druk geweest! Maar vandaag wilde ik even tijd maken om iets te schrijven, want ik ben hier vandaag voor 100 dagen precies!
De tijd gaat veel te snel en ik ben een heleboel leuke dingen aan het doen!

Na Saint Louis had ik Round up waar ik mocht zingen en de video is over facebook gegaan (als je het wilt zien kan je naar mijn facebook gaan ;) ) Het was super gezellig en mijn hostfamilie hebben allemaal een awesome voice!

Op school gaat het super en vorige week was de Governor van Missouri op school wat een big deal is. Hij is de 'president' van Missouri. Dus cheerleaders en het orkest waren er.

En natuurlijk Halloween!! Vorige week donderdag was the Halloween Dance. Ik was een pauw heeel origineel.. maar goed haha. Er was alleen bijna niemand, ze zeiden het is niet een heel belangrijk feest. Maar het was super gezellig!
De volgende dag was trick or treating, ik ging toen als cowgirl haha het was super koud! En er was iets superleuks dat zou komen. Mijn hostbroer vroeg zijn vriendin om te trouwenn!!! Het was zo cute! We gingen naar een huis waar ze toevallig de mensen kennen en zij niet, en de mensen in dat huis zeiden dat ze de honderdste was om snoep te krijgen en ze gaven haar een doosje. Ze wilde weglopen maar toen ging mijn hostbroer op zijn knie en vroeg om te trouwen! Ze gaan in maart trouwen en daarna gaan we met zijn allen naar Florida!!

Vorige week zaterdag was de laatste dag van the haunted house en ik ben er zelf doorheen gegaan. Eerste keer in mijn hele leven om in een haunted house te gaan and I hated it! Het was super eng haha! Eigenlijk vond ik het super leuk ;)

Deze week niet veel gebeurd vooral veel huiswerk en papers to write and leren. Wat wel erg leuk was een paar weken geleden moesten we een toets maken in Americain History en ik had de hoogste score en mijn leraar vertelde me dat hij embarrest was haha. Voelt goed!

Volgende week maandag is Veterans Day, en sinds ik in Choir ben mag ik zingen met de rest! Plus het orkest, voor alle mensen die in het leger hebben gewerkt. En de hele school gaat kijken.. Scared.. Maar awesome! En de hele week volgende week is spiritweek again!
Maandag: America colors
Dinsdag: Pajama Day
Woensdag: Hat day
Thursday: Camo day (camouflage)
Friday: Red day

Het is allemaal voor the red ribbon, wat is tegen drugs.
En volgende week woensdag is Herbsfest waar freshmen, sophomores, juniors and seniors cans with food inzamelen en geld voor arme mensen. En er worden een heleboel games gespeeld! Zoals pumpkin hooghouden, Hay bales gooien, pumpkin gooien, trivia enz. Word super leuk!

Verder is er niet heel veel meer te vertellen ik heb het heeel erg naar mijn zin en naruurlijk mis ik jullie allemaal en dan beginnen tranen op te komen maar omdat ik zo busy ben en iedereen zo lief is heb ik daar bijna geen tijd voor :)

Volgende week wordt er al sneeuw voorspelt en ze zeggen dat het een soort van horrorwinter gaat worden, dus heel veel dagen sneeuwvrij! En icestorms horen daar ook bij.. Vorig jaar konden ze gewoon hun huis niet eens uit!

Christmas komt alweer closer, eerst Thanksgiving of course maar de 2 kerstbomen staan al en de Christmasmusic staat al een week aan! LOVE IT! Iedereen is al cadeautjes aan het kopen!

Love and miss you all! XXX


  • 08 November 2014 - 08:00

    Wieteke:

    Hahahahahahahahaahahahaha Lauren je kan echt geen normaal Nederlands meer of je hebt dit zo snel getypt haha. Klinkt echt super gaaf allemaal!! Nog heel veel plezier en we gaan nog wel een keertje Skypen met z'n drieën sowieso voor Kerst!!!! We missen je! Kusjes

  • 08 November 2014 - 08:37

    Sarah:

    heee lauren,
    ik hoor dat het daar super gezellig is, maar wel erg druk!
    En wat super leuk dat je gewoon de trouwerij van die je hostbroer gaat meemaken
    en naar Florida gaat. dat zou ik ook wel heel graag willen hooor!
    nog heel veel plezier met alles wat nog komt.
    xx <3 sarah

  • 08 November 2014 - 09:53

    Paul:

    He lief.
    Goed om te lezen dat het zo goed gaat.
    We missen je wel een hopen je gauw weer een keer te zien.
    Het is ook leuk je te volgen op Facebook dus zet er maar Veel Op
    Veel plezier en weer zien de foto's wel van de kerstboom
    Groetjes en knuffel
    paul veldhuizen

  • 08 November 2014 - 14:30

    Marinke:

    hee lauren,
    wat leuk! en ik hoop dat je het huis niet uit kan! haha.
    vandaag heb ik gevolleybald, ik heb 3-1 gewonnen van best wel slechte kinderen! en die trainer was echt de HELE

  • 08 November 2014 - 14:32

    Marinke Bericht 2 Hahaa:

    tijd boos! omdat we echt veeeel beter waren!
    en wat leuk dat je hostbroer gaat trouwen!

    ik ga je wel missen hoor!

    x marinke
    ps ik drukte perongeluk op dat plaats knopje dus dit is deel 2 !
    haha

  • 08 November 2014 - 14:43

    Willeke:

    He lieve Lauren, grappig als je dan schrijft dat je niet heel veel meer te vertellen hebt. Je maakt hele bijzondere dingen mee.
    Mooi dat het zo goed gaat in het verre Amerika. Het lijkt wel zo dichtbij met social media!
    Leuk om een trouwerij mee te maken (zolang het maar niet jouw trouwerij is haha).

    Geniet van iedere dag, maar volgens mij doe je dat ook wel...

    We missen je, is misschien niet zo handig om te schrijven, maar dat is wel zo. Dus wij blijven ook maar busy, net zoals jij. Fijn weekend.

    xxx mama

  • 09 November 2014 - 15:12

    Angelique Schalkwijk:

    Hoi Lauren,

    Leuk om te lezen dat het zo goed met je gaat! Je maakt volgens mij leuke dingen mee. De dagen vliegen om en jij bent alweer meer dan 100 dagen in Amerika!
    Volgend jaar kan je weer hier mee doen met Halloween en net als je moeder de buurt laten schrikken!
    Ze is ieder jaar weer in haar element en ze maakt er iedere keer weer wat engs van. Heb je haar foto's gezien?
    Nog heel veel plezier en succes daar, maar dat lukt volgens mij wel!

    Dikke XXX van de Schalkies

  • 09 November 2014 - 17:47

    Oma:

    Lieve Lauren,

    Vandaag even tijd gehad om alles te lezen op je blog!!Leuk je te hebben gesproken via de Skype, omdat Opa jarig was.Wat een ervarig is dat toch in America en je geniet er lekker van.Bij jullie gaat het waarschijnlijk al sneeuwen volgende week? ik hoop dat het niet ze erg wordt dat je niet het huis uit kan,wel leuk om het mee temaken en zelfs vrij van school!!! Een mooie Halloween gehad en nu al Kerstbomen in de tuin,wat zal dat mooi zijn met de sneeuw er op!! Hier alles goed maar dat heb je al gehoort!! Kijken weer uit naar de volgende Blog, Dikke kus Opa en Oma. xxxx

  • 10 November 2014 - 09:36

    Marijke Knol:

    Ha Lieve Lauren,

    Wat een bijzonder leven heb je daar in Amerika zeg. Wat geweldig om mee te maken allemaal. Ik vind dat op vakantie altijd zo frustrerend, dat je niet echt in het leven van anderen kunt stappen om eens te zien hoe zij dagelijks leven. En die kans heb jij nu wel! Fantastisch lijkt me dat. Volgens mij is het ook een aardig drukke familie waarin je leeft. Je maakt veel mee, of lijkt dat maar zo? En dan ook nog een bruiloft meemaken: hoe leuk is dat?! En Florida is prachtig en lekker warm. Ben je vast aan toe na ijs en sneeuw en kou enzo. Have lots of fun darling en we miss you too!

    Dikke knuffel, Marijke

  • 12 November 2014 - 09:37

    Marian:

    Hoi Lauren,

    Zag net op fb voorbij komen, dat je met mama aan de telefoon/Skype hebt gezeten. Leuk hoor.
    Het blijft toch vreemd dat tijdsverschil. Wij hadden dat met Youri ook toen hij in Australie zat, hij wakker wij slapen en andersom. Zo te lezen heb je het goed naar je zin...en een date gehad!!

    De winter zit er bij jullie dus al aan te komen, hier nog niet hoor. Ik hoop dat wij ook eens een witte kerst zullen krijgen dit jaar. We zullen zien.

    Gisteren de verjaardag van Michelle gevierd, ze is alweer 25 geworden.

    Nou meid, geniet er van....ben ook wel benieuwd naar foto's.


    Dikke kus van ons uit Lopik (waar straks de grootste kerstboom ter wereld weer gaat branden)

  • 12 November 2014 - 21:19

    Anneke:

    Hoi Lauren

    Nou het is wel een heel ander leven dan je gewend was in IJsselstein.
    Maar wel bijzonder, en dat is ook wel te begrijpen, van alles wat je al heb meegemaakt.
    Chantal en Roy hebben de sleutel gekregen van hun huis in IJsselstein.En zoals je al had gehoord,heeft Roy
    Chantal ten huwelijk gevraagd.Dat zal waarschijnlijk in 2015-2016 zijn,dan ben jij weer in Nederland.
    Tenzij je aan je date blijft hangen. hahaha.
    Dus de kerstbomen staan al bij jullie?Hier komt eerst zaterdag 15 november sinterklaas in het land, en dan wordt er pas aan de kerst gedacht.
    Zien we binnenkort een paar foto's?
    groetjes van anneke

    doei doei

  • 16 November 2014 - 19:55

    Bea Verheul:

    Hey Lauren,
    Ik zie zo af en toe de foto's en verslagen voorbij komen en merk dat Amerika "in je is gaan zitten": Je bent mooi aan de buitenkant, maar je straalt/ schijnt ook van binnenuit en dan is het goed! Je ritme en structuur is bekend en toch maak je iedere dag weer nieuwe dingen mee; heerlijk om te lezen en nog mooier voor jou om dit allemaal mee te mogen maken!
    Wat fijn dat je nu al met de kerstdagen bezig mag zijn...hier zouden ze ons toch wel een beetje voor gek verklaren als ik nu de boom naar beneden zou halen en optuigen...:-)
    Natuurlijk zijn er ook momenten dat je met een vingerknip in Nederland zou willen zijn...even iedereen weer zien en knuffelen en dan weer weg.....ach ...het hoort er bij en het is ook fijn te weten dat er mensen in Nederland zijn die je vreselijk missen en dezelfde vingerknip zouden willen maken.
    Gisteren is er een heeeeeele oude man op zijn schimmel naar Nederland gekomen...ook weer spannend en een mooie tijd voor velen. De maanden gaan razendsnel en iedere dag die jij langer weg bent is ook weer een dag korter voor je thuiskomst...die is ook leuk toch?
    Lieve Lau, een dikke kus van mij en hoop dat je Christoffel dicht bij je is...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Highlandville

Lauren

Hallo allemaal, Hier kan iedereen meegenieten van mijn onvergeetbare reis naar Amerika als exchange student!

Actief sinds 29 Juni 2014
Verslag gelezen: 505
Totaal aantal bezoekers 12925

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2018 - 15 December 2018

Finland Exchange 2018

30 Juli 2014 - 28 Mei 2015

Mijn eerste grote reis naar Amerika

Landen bezocht: