Saint Louis - Reisverslag uit Springfield, Verenigde Staten van Lauren Knol - WaarBenJij.nu Saint Louis - Reisverslag uit Springfield, Verenigde Staten van Lauren Knol - WaarBenJij.nu

Saint Louis

Blijf op de hoogte en volg Lauren

22 September 2014 | Verenigde Staten, Springfield

Hey guys,

Ik ben dit weekend naar Saint Louis geweest met mijn organisatie (ik ga de foto's nog op facebook zetten!).
Zaterdag ben ik naar Six Flags geweest,, was erg gezellig en erg leuke achtbanen maar het is niet zo groot als ik had verwacht. Daarna naar ons hotel waar ik de volgende dag heel veel rugpijn van had omdat het bed zo hard was haha. De volgende ochtend gingen we naar 'the Arch'. Wat echt super mooi en hoog was! We zijn naar binnen gegaan in hele kleine claustrofobische wagentjes. En bovenin had je een super mooi uitzicht over Saint Louis en het Stadium van de Cardinals. (Baseball team). We zouden eerst in de middag naar een game van the Cardinals gaan maar dit ging niet door opeens omdat de wedstrijd was verplaatst naar de avond en dan zouden we pas 4 uur 's nachts thuis zijn.. Dus ik was erg teleurgesteld want heb nog geen grote wedstrijd meegemaakt maargoed. We zijn dus naar een museum geweest met dingen die gerecycled waren, we je overheen kon lopen, en glijbanen en doorheen en alles en nog wat het was een kinderparadijs zegmaar, met een mooi uizicht over Saint Louis. Het was leuk maar had er waarschijnlijk meer van genoten als ik kleiner was geweest. Voor de rest heb ik echt een hele leuke groep exchange students ze komen echt van over de hele wereld: Fillipijnen, Japan, Zuid Afrika, Tunesië, Chili, Spanje, Oostenrijk, Duitsland, Italië. Echt niet normaal!
En we waren met 6 Nederlanders. Ik heb weer een beetje Nederlands gepraat wat ik dus gewoon niet meer kon... Ik kon de Nederlandse zins opbouw niet meer normaal uitspreken, ik kon geen woorden vinden, als ik een zin zei gebruikte ik heel veel engelse woorden er door heen. Echt té grappig en zei konden het ook niet zo goed meer hahaha. En een Japanner vroeg mij of ik een exchange student was, en ik zei ja? waarom? Ze dacht dat ik een Amerikaan was en vond dat ik super goed Engels kon praten! haha leuk om te horen!

Verder begint 3 october the haunted house brrr... En volgende week zondag is Round Up. Volgens mij heb ik hier nog niks over vertelt. Round Up is iets van de kerk waar ik naartoe ga, ze hebben dat elk jaar. Het is een concert van mijn Hostfamilie en iedereen zingt een lied en mijn hostdad met zijn 2 hostzussen (hij heeft 4 zussen!) zingen samen meer liedjes. En ik mag ook een lied zingen jullie zullen vast een filmpje volgende week langs zien komen van mij ;). Ik zing het liedje Blessing van Laura Story, als je het leuk vind kan je het opzoeken op youtube. Het zijn allemaal kerkliedjes die gezongen worden maar ik vind mijn liedje wel echt super mooi!

En vandaag is de eerste dag van de herfst!! Dit wordt gevierd hier in mijn hostfamily!! We gaan hotdogs eten hier en we gaan een wedstrijd houden wie het mooiste een cake kan versieren ;) word gezelligg!!

Vandaag vrij daarom dat ik overdag iets op mijn blog heb gezet ;)

byee,, het is trouwens nog steeds super hier! X

  • 22 September 2014 - 21:11

    Sarahh ( Your Sister):

    hee lautjee,

    wat leuk dat het zo goed gaat,
    ik ben blij dat ik daar niet zit met halloween :$
    haha, maar ja, het is hier ook gezellig hoor :)

    xx sarah,

    ps; zet je nog een foto van je taart erop als die af is ;)

  • 22 September 2014 - 22:23

    Bren:

    he ncihtje,

    Wat leuk om te lezen dat alles goed met je gaat en dat je het zo naar je zin heb.
    hier gaat ook alles goed met liam! :) hij is al goed gegroeid!!
    veel plezier met het vieren van de herfst haha

    xxx bren

  • 22 September 2014 - 22:23

    Willeke:

    Lieve lauren,

    Goed bezig daar! Our american girl...eh in juni weer gewoon in IJsselstein haha.
    Halloween, wat zou ik daar graag bij zijn. We zijn benieuwd naar de foto's.
    Een baseballwedstrijd zal je vast nog wel een keer mee maken, je woont er nog wel even.
    We spreken elkaar weer op een andere manier. Leuk dat je weer eens op je weblog hebt geschreven. Altijd gezellig om je belevenissen te lezen.

    Have fun xxx mama

  • 23 September 2014 - 09:12

    Marijke Knol:

    Lieve Lauren,

    Wat organiseren ze daar veel! Dan is het hier maar saai zeg. Ik begrijp dat we volgend jaar ons Engels op jou kunnen oefenen omdat je dan geen woord Hollands meer spreekt. Ik had een student in de klas die ook een jaar in Amerika was geweest. Ze sprak nog Nederlands op een heel Amerikaanse manier, met een rollende r en ze moest ook steeds zoeken naar woorden. Na twee weken was het over; was ze weer op en top Nederlands. Zij had waarschijnlijk net zo veel taalgevoel als jij. Dan neem je snel de taal (of een accent over), maar weer terug in je eigen land gebeurt dat andersom dan ook.
    Have fun out there, Lauren en zing volgende week het hoogste lied!

    Dikke knuffel, Marijke


  • 20 Oktober 2014 - 18:59

    Iben Knol:

    Lieve Lauren,

    Super gaaf halloween! Zou ik ook wel willen mee maken

    I miss you!!!!
    i will you back

    Liefs van je nichtje Iben en de groeten van mijn oma Ank want die is hier!


  • 20 Oktober 2014 - 19:01

    Iben Knol:

    oh en PS er is koeienmarkt leuk he zal foto's op instagram zetten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Springfield

Lauren

Hallo allemaal, Hier kan iedereen meegenieten van mijn onvergeetbare reis naar Amerika als exchange student!

Actief sinds 29 Juni 2014
Verslag gelezen: 518
Totaal aantal bezoekers 12915

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2018 - 15 December 2018

Finland Exchange 2018

30 Juli 2014 - 28 Mei 2015

Mijn eerste grote reis naar Amerika

Landen bezocht: