4 and a 1/2 weeks! - Reisverslag uit Highlandville, Verenigde Staten van Lauren Knol - WaarBenJij.nu 4 and a 1/2 weeks! - Reisverslag uit Highlandville, Verenigde Staten van Lauren Knol - WaarBenJij.nu

4 and a 1/2 weeks!

Blijf op de hoogte en volg Lauren

30 Mei 2015 | Verenigde Staten, Highlandville

Hey guyss,,

I know het is een lange tijd geleden dat ik op mijn blog geschreven heb. I guess it's not my thing ;) maar omdat ik me een beetje schuldig voel tegenover jullie wordt dit een lang blog okay?

Sinds ik zomervakantie heb (sinds 2 weken).. en vndaag beetje ziek op bed lig heb ik genoeg tijd!

First of all springbreak! Ik ben naar Alabama geweest naar Orange beach (kan je opzoeken op google maps) het ligt op de grens van Florida. We reden voor 12 uur door Arkansas,Tennessee en Florida. Voor een week in een hotel met allemaal college kinderen. We hadden een swimmingpool en keken uit op de beach! We zijn naar wat winkeltjes geweest, maar er was een ding wat ik het leukst vond: dolphin cruise!!! Nog zoiets leuks gezien! En the sunset in the back was amazing! Om terug te komen naar missouri was best wel koud, en was heeel erg verbrand..

daarnaast was softball season and track season begonnen, ik heb nog nooit softball gespeeld maar het is awesome! Ze vonden dat ik heel erg gevorderd was op het eind en heb het hele seizoen varsity gespeeld (beter dan junior varsity) terwijl sommige deze sport langer spelen dan ik. Ik had een geweldig team en ga ze erg missen.
Verder heb ik ook track gespeeld waar ik super bruin ben van geworden. Seriously ben nog nooit zo bruin in mn leven geweest (and it's all real!!) Ik heb alleen wel een tanline op mijn enkels vanwege mijn schoenen, ik noem het het dragen van white socks, plus the shorts die ik draag zorgde voor een tanline,, maarja voor hockey geld hetzelfde ;)
Ik mocht naar State what is a big deal! Dat is waar je komt als je een van de snelste bent. Ik mocht niet rennen omdat mijn relay team het niet gehaald had maar mijn lieve coaches lieten me meegaan voor een experience!

Just so you know:
Ik ren 400 meter in 1:10 seconden
Ik ren 200 meter in 28 seconden

My dear mom zei dat 28 seconden niet zo snel was (ookal ben ik de snelste van de meisjes in highschool ;) dus zij had het uitgeprobeert en ze deed het in 35 seconden. Ik vertelde dat mijn coach en hij zei dat dat super was op een leeftijd van mijn moeder hahahaha!
Dus als je het leuk vind om me uit te dagen ik zou graag willen horen hoe snel jullie rennen ;)

Ik was het bijna vergeten maar before all the sports had ik natuurlijk PROM! Ik ben met een goede vriendin van mij gegaan en het was erg leuk! Het was niet zoals ik had verwacht omdat waar ik naar school ging is erg klein (200 students) dus alleen juniors en seniors is niet zoveel mensen maar dan maak je het leuk met je vrienden. Reagan (vriendin) en ik waren de laatste op prom dus we zongen onze longen uit op don't stop believing with no audience only teachers, oh well. Daarna gingen we naar de bowling alley waar ze in een halfuur al zouden sluiten maar ik had een super leuke nacht! The theme was a night in Paris.

2 vriendinnen van mijn church gaan naar een andere school en vroegen mij of ik met hen wilde gaan naar hun prom, en natuurlijk wilde ik dat! Zij hebben een veeel grotere school, about 5000 students. Dus het was een stuk drukker. En dansend in the middle of the dancefloor was er deze ene jongen die denk ik erg van dansen houdt en dus erg aan het zweten was (like bad).. hij was aan het springen en bewegen tot hij per ongelijk tegen me aanbotste en ik een natte arm kreeg van zijn shirt de volkomen onderzat met zweet... ja dat gebeurde... het was super leuk ookal kende ik niemand ;) totdat in the middle of all ik mijn naam hoor en me omdraai en er een jongen uit mijn klas staat haha dat was grappig ;)
Na mijn 2e prom gingen we naar hurts donuts,, wat was super lekker maar een sketchy place. Het was in downtown springfield. Zittend bij het raam kwamen er twee dronken mannen langs waarvan een zijn broek naar beneden trok en ons mooned. Ja, full moon. Maarja het was dan ook 2 am.

Dan is er natuurlijk nog iets dat erg speciaal was: graduation! Jaja had ik cap and gown gekocht zeiden ze nog steeds dat ik niet op het podium mocht lopen. Hah luister ik ben lauren en ik zal er op een of andere manier wel komen :) zeker weten wanneer al mijn vrienden en hostfamily hier het raar vind en zelfs de principal er niks van wist. Maar reagan was zo aardig om mij mee te laten zingen voor al deze mensen op het podium! Heb alles mogen zien natuurlijk vanuit het publiek maar met mijn cap and gown on!

Na graduation was project graduation wat ze hier in America doen. We moesten om 10 uur 's avonds op school zijn en dan zouden we naar MSU gaan, een college in springfield. Het was een recreation part van de college. Het was super leuk! Ze hadden pingpongtafels waarvan ik natuurlijk altijd won vanwege mijn pingpong ervaring op vakanties naar France and Italy. Ze hadden een hele grote swimming pool waarvan ik de hele nacht gebruik had gemaakt ;) en een hot tub. Ze hadden een gym waar iedereen volleyball and basketball speelden. En dan hadden ze nog een heleboel doughnuts!

Maar de bedoeling van project grad is wat we ervoor gedaan hadden. We hebben het hele jaar money ingezameld voor deze avond om daar te kunnen zijn maar ook om onszelf te verwebben. Sinds ik hier tijd in had gestoken heb ik 100$ gewonnen en 5$ in een ballon ;) + hetgene wat awesome was de dingen waaruit je kon kiezen sommige mensen hadden een minilaptop of een ipad (ja allemaal gratis) als je eerst was kon je kiezen uit meer dingen en ik was 16e maar er waren nog steeds veel dingen om van te kiezen: een tv (kan ik niet meenemen -_-) een mini fridge (kan ik ook niet meenemen -_-) maar wat ik nu heb is 200$ waard en het is een beats by doctor dre pill..!!! Zoek maar op op google als je niet weet wat het is ;) Dus dat was een geweldige nacht!!

Dit was 2 weken geleden nu lig ik hier in bed nadenkend over wat ik gedaan heb dit jaar en eigenlijk kan zeggen dat ik erg trots op mezelf ben voor wat ik accomplished heb. Nu nog 4 en een halve week left. Ik ga een goodbye party geven June 19th in de backyard. Ik ga vragen of ze mijn sjaal van de amerikaanse vlag willen sighnen. Kan je geloven dat ik mijn winterkleren al gepakt heb? Ik ga nog erg leuke dingen doen zoals de missiontrip met de kerk.

Well hope I informed you guys a little bit again!
See ya July 1st!
XXX

  • 30 Mei 2015 - 10:16

    Willeke:

    Lieve Lauren ik word helemaal blij van jouw weblog ;) Geniet, geniet, geniet en ik ga hier een kalender ophangen om de dagen af te strepen haha xx

  • 30 Mei 2015 - 11:00

    Marinke:

    lieve lauren,
    leuk dat je het zo naar je zin hebt!
    xxx Marinkee
    Oja beterschap lauren!

  • 30 Mei 2015 - 11:18

    Marian:

    He he, we hebben eindelijk weer eens wat kunnen lezen. We blijveen via je moeder wel op de hoogte, maar het is toch leuker om je blog te lezen. Geniet nog van je laatste maand in de States, we zien je op je welkomstparty.

    xxx

  • 31 Mei 2015 - 13:06

    Marijke:

    Lieve Lauren,

    wat een ervaringen, meisje! Heel leuk om te lezen hoe ze daar leven in Amerika en hoe jij daar deelgenoot van uitmaakt. Veel sport, zo te lezen. Geniet van je laatste maand daar! We kijken uit naar je terugkomst.

    Dikke knuffel, Marijke

  • 31 Mei 2015 - 21:10

    Bea Verheul:

    Hey Lauren..altijd weer als ik jou blog lees...ik zit dan weer met mijn herinneringen in Afrika...het meest belangrijke is vooral dat jij het meemaakt en dat het jou mentale fotoalbum is geworden die je nooit zult sluiten...er komen je hele leven momenten voorbij die je weer even terug brengen naar Amerika.

    Het is ook goed om te lezen dat je kunt uitkijken naar je terugreis en dat je weer hier wilt zijn!
    Wat het verdere leven je ook mag brengen...dit heb jij volledig bepaald..dit was jou trip...ik kijk uit naar je terugkomst om "live" te kunnen zien en horen hoe je van een jonge meid een volwassen lady bent geworden!!
    Let goed op jezelf...hou Christoffel in je buurt en tot 1 july!!
    dikke kus Bea

  • 07 Juni 2015 - 14:59

    Iben :

    Hoi Lauren.
    Echt super leuk om te lezen wat jij allemaal in THE USA doet. Ik hoop dat je daar nog SUPER SUPER SUPER SUPER awesome hebt. I MISS YOU

    XSXXXXX oeps een s er tussen. Nou ja. Liefs Iben

  • 23 Juni 2015 - 20:05

    Oma:

    Lieve Lauren heb er wat langer over moeten doen om alles van je blog te lezen! maar het is gelukt.Nu kijken we naar je thuiskomst uit over een week ben je weer in Ned en zullen we alles horen van je jaar in de USA.dikke kus van Opa en Oma tot volgende week.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Highlandville

Lauren

Hallo allemaal, Hier kan iedereen meegenieten van mijn onvergeetbare reis naar Amerika als exchange student!

Actief sinds 29 Juni 2014
Verslag gelezen: 1065
Totaal aantal bezoekers 12912

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2018 - 15 December 2018

Finland Exchange 2018

30 Juli 2014 - 28 Mei 2015

Mijn eerste grote reis naar Amerika

Landen bezocht: