Almost Christmas break!! - Reisverslag uit Highlandville, Verenigde Staten van Lauren Knol - WaarBenJij.nu Almost Christmas break!! - Reisverslag uit Highlandville, Verenigde Staten van Lauren Knol - WaarBenJij.nu

Almost Christmas break!!

Blijf op de hoogte en volg Lauren

19 December 2014 | Verenigde Staten, Highlandville

Hi people across the ocean,

Ik wilde dit bijna in het engels allemaal gaan schrijven maar ik was mezelf voor. Gosh it's pretty hard talking dutch. See? okee ik ga proberen nederlands te praten :) Echt alles wat ik doe doe ik in engels, dromen, denken, praten, can't stop anymore!

Eindelijk bijna Christmas break nog één dag morgen school en dan twee weken vrij!!! LOVIN' IT! Ik kan dan eindelijk vandaag wat schrijven op mijn blog want the finals are over! Moest een book review schrijven wat vandaag af moest zijn, eigenlijk het eerste dit halfjaar waar ik echt hard voor moest werken :). (No, I'm not exaggerating). Gelukkig is het done en kan ik he weer rustig aan doen!

Vorige week was Miss Merry Christmas, een soort van kerstgala. Een super goede vriendin van mij had gewonnen met voting voor miss merry Christmas maar was helaas niet miss merry Christmas van de hele school, een second grader won. Elke dance zijn er niet veel mensen maar het is altijd gezellig, en ik kreeg some compliments about my dance moves (ik kan niet dansen maargoed haha).

Ik ben trouwens al naar heel veel basketball games geweest en het is super leuk om te zien. De meisjes zijn wel beter dan de jongens maar vind het allebei leuk om te zien. Deze maandag was er een game van de meisjes en opeens zag ik een meisje die me bekent voor kwam. Bleek dat ze een exchange student was van een andere school en ze in mijn organisatie zit :) Ze is van Denemarken.

Ik ga softball spelen volgend jaar in Spring, mijn coach zegt dat ik vast goed zal zijn maar ik denk van niet.. En ik ga track doen, lange afstanden rennen en dat soort dingen. Wordt lekker sportief halfjaartje!

En volgende week woensdag dan eindelijk Christmass sooo excited!! Ik krijg heeel veel cadeautjes (en heb veel geld besteed aan de rest haha.) Moet nog een paar cadeautjes kopen en dan ben ik eindelijk klaar!

Random fact: ik ben nu verslaafd aan bacon burgers. BACON IS LIFE. just sayin'.
Ik denk dat als ik terug kom dat ik engels all over again moet leren. Ze kunnen hier geen normaal engels praten haha. we was here of ze zeggen I were here. Jup.

Ik weet niet zo goed wat ik nog meer moet zeggen,, maar you guys kunnen anders wat vragen hieronder zetten en ik zal ze beantwoorden (O gosh waar ben ik aan begonnen..)

Love you guyss and miss you guyss :( xxx

  • 19 December 2014 - 07:14

    Brenda Zwezerijnen :

    He lauren, wat leuk om te lezen dat je het zo naar je Hebt!
    Jij hele fijne kerstdagen en een gezellig nieuwjaar gewenst, en lekker genieten van je vakantie!!

  • 19 December 2014 - 08:44

    Willeke:

    Lieve Lauren,

    Surprise ;) een weblog bericht. Het moet niet gekker worden haha. Onze american girl...fijn dat het zo goed met je gaat en dat je zo geniet. Tijd vliegt voorbij. Dat sporten lijkt mij heel goed als ik lees hoe jouw eetgewoontes veranderen. Misschien kan je eens een salad zonder dressing proberen!

    Je ligt nu nog lekker te slapen, de kids zijn hier al door de regen naar school. Nog 1 dagje en dan lekker vakantie. Geniet van je vakantie, misschien wel sneeuw.

    We spreken elkaar privé.

    xxx mama


  • 19 December 2014 - 17:35

    Hans.zwijsen :

    Happy holidays Laren,ho ho ho

  • 19 December 2014 - 19:30

    Bea Verheul:

    Hey lieve lauren...als ik mij probeer voor te stellen hoe jij engels amerikaans praat.....vast zo'n hysterisch tuttelbelletje.. :-)
    Steeds meer en meer lees ik dat je echt volop daar bent en zo hoort het ook! |Blijf de herinneringen sparen zodat ze meekunnen als je weer naar IJsselstein komt; want dat kan niet anders hoor!
    Dag meid...eigenlijk zie ik op de foto steeds meer een volwassen vrouw tevoorschijn komen...
    dikke kus en fijne vakantietijd en mooie feestdagen !

  • 19 December 2014 - 21:53

    Sarah:

    hee lau,

    wat fijn dat het zo goed gaat :)
    nog heel veel plezier daar, kom maar weer snel naar huis!
    fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar!

    kusjes sarah

  • 19 December 2014 - 22:24

    Angélique :

    Hoi Lauren,

    Fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat!
    Hier gaat ook alles z'n gangetje. Je kan onze kids straks goed engels leren!
    Wij gaan morgen weer naar Oostenrijk. Boven ligt er 60cm maar in het dal is het groen, dat hebben we nog nooit eerder meegemaakt in al die jaren. We hopen dat er nog een laagje sneeuw gaat vallen. Succes nog met je studie en leuk dat je gaat softballen! Ik vond het altijd leuk met gym softbal spelen!

    Alvast gezellige Kerstdagen en een mooie jaarwisseling!

    Dikke XXX de Schalkies

  • 21 December 2014 - 13:36

    Marijke:

    Lieve Lauren,

    Wat fijn dat het zo goed met je gaat. Ik moest erg lachen om je Nederlands/Amerikaans. Ik heb ooit een studente in de klas gehad die ook net terug was uit Amerika. Zij sprak echt Nederlands op zijn Amerikaans. Een grappig accent dat ze ook zo weer kwijt was. Als je maar weer vaak genoeg Nederlands spreekt... Heerlijk he, lekker vakantie. Hier waren we er ook heel erg aan toe. Wij gaan nergens naar toe, maar vieren hier kerst met de family. Jammer dat je er niet bij bent Lauren, maar het lijkt me een ervaring om het in Amerika te vieren. Misschien neem je goede ideeen mee voor volgend jaar!

    Lieve Lauren, heel fijne kerstdagen, geniet van je vakantie en begin het nieuwe jaar goed (bijvoorbeeld met een dubbele baconburger)

    Liefs, Marijke (&family)

  • 26 December 2014 - 10:23

    Marian:

    Hoi Lauren,

    Gisteren hebben we je even via Skype gesproken toen we met de whole family bij jullie waren. Het was kort, maar wel leuk.
    Het vriendinnetje van Michelle speelt ook basketbal(ze speelt in de hoogste divisie, en speelt dus landelijk, van groningen tot maastricht).

    Als je gaat lopen met rennen, dan kun je mooi met je moeder de kwart marathon van Linschoten lopen volgend jaar.

    Dikke kus van ons uit Lopik

  • 31 December 2014 - 19:08

    Oma:

    De laatste dag van het jaar 2014,neem aan dat het bij jullie ook zo is?? vanavond komen je ouders en de kids hier naar toe!!Marian en Geurt-Anneke en Ge-Annie en Ton en Petra dus een gezellig koppeltje,Johan heeft late dienst misschien dat ze ook nog even komen wie zien wel. geen sneeuw hier en ook geen kou raar hoor eigenlijk moet het koud zijn maar helaas.

    volgende keer een langer berichtje!!

    liefs van ons Opa en Oma dikke kus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Highlandville

Lauren

Hallo allemaal, Hier kan iedereen meegenieten van mijn onvergeetbare reis naar Amerika als exchange student!

Actief sinds 29 Juni 2014
Verslag gelezen: 443
Totaal aantal bezoekers 12906

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2018 - 15 December 2018

Finland Exchange 2018

30 Juli 2014 - 28 Mei 2015

Mijn eerste grote reis naar Amerika

Landen bezocht: