My life - Reisverslag uit Springfield, Verenigde Staten van Lauren Knol - WaarBenJij.nu My life - Reisverslag uit Springfield, Verenigde Staten van Lauren Knol - WaarBenJij.nu

My life

Blijf op de hoogte en volg Lauren

09 September 2014 | Verenigde Staten, Springfield

Heey people,,

Ik heb net een lange mail naar mijn vader gestuurd want skype werkt dus super slecht.. Jup ik ben een van die exchange students die in een gebied met slechte wifi en connectie leeft. Opzich niet heel erg want dat geeft me minder heimwee om iedereen elke week te zien!
Ik begin op het moment wel mijn ouders te missen en natuurlijk mijn annoying brother (still love you though :) en natuurlijk mijn 2 zussies de lange die mij in gaat halen na dit jaar en nog steeds super dun pff, en de hele kleine (mijn ukkie) die make-up gaat dragen en er opeens volwassen uit ziet haha. En mijn super lieve te gekke hond die ik al miste van dag 1.

Maar ik heb genoeg te doen hier! En 4 honden die me bezig houden :) Oh en de vloerbedekking onder plassen... yes, pie happens :) (get it?) Inside laughing,, nobody will probably get it. (voor de mensen die dit niet kunnen lezen, op google kan je een translater vinden!)<

  • 09 September 2014 - 05:33

    Lauren Knol:

    Okay ik heb dus een aantal fauten gemaakt and it makes me mad ik was te snel aan het schrijven don't judge me. Het is house en second niet hause en secend ;),, maar mijn blog liet me het niet veranderen dus doe het zo! En wilde erbij zetten een routine van gym is lang stret hen, 5 laps, en dan ABC's dat is liggen met je benen gestrekt in de lucht het alfabet schrijven.. zal vast nog wat andere foutjes gemaakt hebben but who cares meneer Zwijsen is de enige engels docent die zeker kan zeggen hoe je engelse woorden schrijft! :)

  • 09 September 2014 - 05:34

    Lauren Knol:

    Haha wauw fauten,, ik ga lekkerr

  • 09 September 2014 - 05:54

    Amber Overbeek:

    Haha goed bezig lau! Klinkt leuk, Enjoy!

  • 09 September 2014 - 08:55

    Willeke:

    He lieve Lau,

    Goed om van je te horen. Ik snap het niet helemaal, misschien handig om af en toe je stukkie terug te lezen haha.
    Hoe jij dat scary stuk door moet komen!!! Van een kleine spin sla je al op tilt. Nou ja een mens is nooit te oud om te leren. Goed dat je aan het sporten bent.
    En verder mailen we de persoonlijke dingen maar via jouw gmail :)

    Hou van je xxxx mama

  • 09 September 2014 - 11:42

    Marian:

    Hoi Lau,

    Was weer leuk om te lezen wat je daar allemaal uitspookt.

    Ik snap ook niet hoe je dat scary verhaal gaat doen, bij een kleine spin spring je al 10 meter hoog (is wel goed om dat dan ook maar te doen daar, wie weet hoe ver je daar nog mee kan komen)

    Tot snel

  • 09 September 2014 - 13:07

    Hans Zwijsen:

    Apart from Jack in the box , no mistakes , you're doing well

    Regards

  • 09 September 2014 - 21:27

    Peet Verheul:

    He Lauren,

    Geen amerikaanse hond die daar op let hoor, ja je moeder maar goed dat deed ze vroeger al, altijd verbeteren hahahahahaha :-) en dan was het niet eens altijd goed.
    Nou leuk om te horen hoor dat je je goed vermaakt, en ja dat is ook niet gek dat je nu ook af en toe door gaat krijgen wat hier in Nederland is achtergebleven.
    Leuk even wat te lezen ik zou zeggen groetsels enne had je nog wat aan de tips van de chats?????

    Lieve groet
    Peet

  • 10 September 2014 - 10:04

    Marijke Knol:

    Lieve Lauren,

    Wat is het toch leuk om af en toe te lezen wat je meemaakt, doet, ziet en beleeft. En wie en wat je mist. Ik ben bijna jaloers op al die nieuwe indrukken en belevenissen. Snap dat je nu mensen die altijd om je heen waren begint te missen. Gelukkig kun je nog contact houden, ook al werkt skype niet zo best. Fijne tijd weer, geniet van Halloween (lijkt me een geweldig feest)!

    Dikke knuffel,

    Marijke

  • 10 September 2014 - 14:13

    Marinke Knol:

    hoi lauren,

    heb je het heel erg leuk in USA?
    en jammer dat skype het niet goed doet, en jammer dat je niet kan hockeyen.
    en ik hoop dat JIJ in het spookhuis gaat dat moet van mij!! en als je er niet in gaat dan zeg je het wel even he?en leuk idee van de spiegels ik zou daar echt niet in durven!
    leuk dat je nog 4 honden het!!!
    en ik hoef niet op google translate te kijken hoor...
    bij de musical hebben we al een liedje geleerd! en hij is heel leuk hoor!
    veel plezier in USA

    dikke dikke dikke dikke dikke kus en knuffel
    van mij :-)
    Marinke

  • 16 September 2014 - 19:18

    Iben Knol:

    Hoi Lautjuhh

    ik mis je maar zo als ik het lees heb je het heel leuk daar en hoe gaat het op je school
    en dat je 4 honden hebt is echt zo leuk! :)
    nog een super fijne tijd daar
    nog een vraagje hoe ga je verkleedt naar halloween


    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    Je lieve kleine inimini nichtje Iben

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Springfield

Lauren

Hallo allemaal, Hier kan iedereen meegenieten van mijn onvergeetbare reis naar Amerika als exchange student!

Actief sinds 29 Juni 2014
Verslag gelezen: 372
Totaal aantal bezoekers 12902

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2018 - 15 December 2018

Finland Exchange 2018

30 Juli 2014 - 28 Mei 2015

Mijn eerste grote reis naar Amerika

Landen bezocht: